photo 627201q5jaigt1eg.gif

Friday, January 17, 2014

17 Januari 2014

Genap sudah umurku 44 tahun....pejam celik pejam celik dah tua rupa2nya aku....
mujurlah rambut di kepala belum memutih namun anak2 yang semakin membesar menjadi pelengkap tuanya aku...

Bersahabat dengan ank2 mmg terasa indah namun kadang2 ada ketikanya aku diuji juga dgn telatah anak2 yang kadang2 tak sehaluan dgn kehendak kita....namun di usia yang sebegini aku berjanji akan cuba juga menghadapi dan menyelami jiwa anak2 yang kdg2 aku sendiripun tak berapa nak faham.

Anak2 penambat kasih,
Terima kasih kerana masih lagi menghargai ibu...terima kasih juga buat En. Suami kerana turut meraikan ulang tahun kelahiranku dan sentiasa bersama2ku menghadapi apa jua situasi dan kerenahku.

Along kata kek ni mahal...seratus lebih...aku senyum ajelah...faham sgtlah tu....Maaf ye Along sbb ibu tak punyai waktu untuk menge"kek"....

Apa2pun terima kasih Along dan anak2 ibu tersayang serta En.Suami tercinta.



No comments:

Post a Comment