Sunday, January 20, 2013

~ANGAH~




Petang2 ni bila duduk sorang2 kat rumah...mulalah hati terkenang gelagat anak-anak. Nasib baiklah aku hanya ada tiga anak teruna....kalau ramai mesti banyak lagilah kerenahnya. Tiga pun rasa macam dah berat je...Mengintai gambar2 angah ni...terasa pulak macam nak catat sesuatu je kat sini...

Sebenarnya tak tahu dari mana nak bermula...balik dari sekolah, sememangnya badan terasa letih...mata usahlah dicerita...kalau dilayan petang2 ni memang akan jadi panjang mimpinya...ketuk2 sikit kat laptop ni harap2 hilanglah ngantuknya...Tak ada apa nak cerita cuma nak letak je gambar angah ni. Gambar nipun dah lama...tahun 2010, masa bercuti di Cameron Highlands hari tu...masa ni angah masih nak lagi ikut keluarga bercuti....Kalau sekarang ni...jgn diajak, dia mesti mengelakkan diri. Tulah Angah....susahnya Angah nak bersama dengan family...

No comments:

Post a Comment