Friday, April 12, 2013

~2nd HoMe sWeet HoMe~

Akhir 2012...tetiba je aku suarakan hasrat hati dgn En. Suami... teringin nak buat umah 2 tingkat...En. suami mmg tak komen byk...dia ikut aje...Pabila isi hati dah tersuara..tunggu apa lagi...hasrat nak beli mata belalang / kereta idamanku terpaksalah kutangguhkan dulu...al-maklumlah bajet ciput..

Satu je yang tak kesampaian sbb hasrat hati aku memang nak buat umah tu atas tanah yg aku beli sepuluh tahun yg lalu, atas bukit..mmg cantik lokasinya tapi aku terpaksa akur dgn lokasi cadangan En.Suami...dia ajak aku buat umah tu kat tanah arwah maknya..katanya sayang sgt tanah tu terbiar...Akhirnya dia minta beli dgn adik beradik...Syukur Alhamdulillah sbb adik beradik tak de yang membantah...senang juga dia orang nanti time balik menziarah kubur..Itulah alasannya di samping sayang nak biarkan rumah peninggalan arwah terbiar kosong..








No comments:

Post a Comment