photo 627201q5jaigt1eg.gif

Monday, April 29, 2013

~Indahnya Cinta Ibu dan Ayah~

Biar sesibuk mana sekalipun aku, namun aku tak pernah melupakan mak dan ayah meskipun buat seketika. Kalianlah Cinta Hatiku. Aku sayang sgt2 pada kalian.Semoga Tuhan sentiasa menganugerahkan kesihatan yg baik buat mak dan ayah.Aku tahu mak aku seorang insan yang tabah. Meskipun menderita sakit buah pinggang dan masih menjalani dialisis seminggu tiga kali namun mak tak pernah menunjukkan muka sedihnya. Tetap tersenyum melayan kerenah aku dan cucu2nya...sehari dua tak dengar suara atau menatap wajah mereka....rasa bagai bertahun-tahun tak berjumpa. Ayah juga begitu...dalam diam menghidap batu karang. Patutlah selama ni kdg2 kencingnya tak lawas dan kadang2 kencing bersama darah. namun ayah tetap tabah menjaga emak. Ayah insan yang serba boleh.Itulah yang paling aku respect dgn ayah. Syukur padaMu yang Allah kerana aku memiliki insan2 istimewa ini dlm hidup aku. Hadiah yang terINDAH. Semoga mak dan ayah sentiasa dilindungi Allah. Aamiin.

 Layan mak dan ayah di kedai mamak dengan tose kesukaan En.Suami....mlm 27/4/2013

No comments:

Post a Comment