Friday, May 3, 2013

~PRU 13 (2013)~

Petang semalam gi jalan2 intai umah...umah baru nak buat ni kena selalu2 intai takut tiangnya senget, risau tak boleh duduk pulak...hikhikhik, ada2 je kan..sebenarnya dah tak sabar nak duduk.. 

Yang menariknya...tuan xde tp.... sapa la punya kerja letak bendera ni dpn tiang pagar umah tu..
 
Apa2 pun, En. Suamiku kata jom kita posing dulu....bukan senang nak posing...kena tunggu 5 tahun lagi after 5 Mei 2013.
Model ni mmg tak yah bayar upah...sedia berKHIDMAT, Tq my En. Suami.

Buat sahabat2 yang sudi berkunjung ke blog ni.....selamat mengundi buat semua. Buatlah pilihan yang tepat, jangan sesekali tersilap langkah ataupun pangkah.
Sebut je bab pangkah ni teringat kata2 yang pernah aku dengar....pesanan la kononnya, 
"Mana yang tak suka tu PANGKAH je...." 
OOOOpppppsssssss.... jangan tersalah pangkah ye...Carilah TERAJU yang blh membawa kita maju di dunia mahupun di akhirat.

No comments:

Post a Comment