photo 627201q5jaigt1eg.gif

Sunday, September 25, 2011

Bersama Along di MTD

Semalam 24 September 2011, aku dan hubby ikut serta sambutan Hari Raya Aidil Fitri di MTD. Kalau ikutkan hati memanglah sibuk terutamanya hubby aku..budak2 baru je abis trial SPM, paper budak kena tanda, markah nak cepat pulak tu. Mengenangkan tahun ni tahun akhir Along di MTD..terpaksa juga pergi.






























Gembira aku apabila melangkah je kaki ke dalam dewan, terdengar suara macho Along, jadi MC rupanya Along hari tu. Syukur Alhamdulillah Along ada keberanian...mungkin mewarisi bakat aku kot...suka bercakap dan berhujah. Hujung tahun lepas lagi cikgu dah perasan bakat Along ni....Selepas tu selalulah Along jadi MC untuk apa2 acara kat MTD. Perbarisan Akhir Tahun 2010 ari tu pun along jd MC juga...memang gembira aku tengok Along...Sekarang dah ada byk jawatan di MTD...dah betul2 nampak kepimpinannya.
















Cuma satu yang aku masih risau.....SPM Along,Trial baru2 ni hanya mampu dapat 5A je...Harap2 SPM ni, keputusannya lebih cemerlang. Ibu mana yang tak nak tengok anak2nya berjaya....Untuk Along, ibu dan abah, tok dan wan serta adik2 sentiasa mendoakan yang terBAIK ..untuk Angah juga..Selamat menempuhi PMR minggu hadapan...Semoga mendapat keputusan yang cemerlang.


No comments:

Post a Comment