Saturday, February 19, 2011

Angah Memang Boleh!!

Hari ni aku berkesempatan pergi tengok acara sukan anak2 aku kat SMK Seri Tualang. Memang aku tak duga sama sekali apabila ada cikgu yang datang bagi tahu aku dan hubby yang tengah berdiri kat padang tentang anakku Angah. Angah memang berbadan besar...baru umur 15 tahun namun beratnya dah nak mencecah 100kg..bayangkanlah..lebih berat daripada hubby aku yang tahun ni umurnya 50 tahun. Mujur juga Angah tingi...Rasa macam tak percaya... Angah masih mampu mendapat 2 medal emas dan yang lain2nya. Tidak menghampakan!!!Hari ni aku nampak kesungguhan Angah ketika acara akhir tarik tali.Memang Angah bersemangat...Aku apalagi terjerit2 kat padang memberikan semangat buat Angah. Akhirnya berjaya juga Angah menghadiahkan mata buat rumah sukannya Rumah Shahbandar, Tahniah Angah!!

No comments:

Post a Comment