photo 627201q5jaigt1eg.gif

Tuesday, February 15, 2011

UNTUKMU SAHABAT

Mawar Merah
Kenapa perlu mencari..
Andai sudah tidak diperlu lagi..
Kenapa perlu menghargai hari ini..
Setelah semalam dibiar menyendiri..
Jika sayang itu rahsia hati..
Terkadang harus sama dikongsi..
Jangan dibiar terpendam sunyi..
Bimbang berlalu pergi lantas disesali

Himpunkalah senda tawa kita,
Andainya engkau kerinduan,
Itulah jadi penawarnya.
Dan kupohon,
Ingatlah aku di hatimu selagi terasa ia bererti buatmu...

Semoga Allah S.W.T menjagamu di sepanjang persahabatan kita,
Di sepanjang perjalananmu tika aku telah tiada nanti.
Sungguh,
Ku menyanyangimu wahai sahabat...

Sesungguhnya,
Aku mencintai sahabat sepertimu...
Sepertimana aku mencintai nyawaku,
Dan aku akan selalu menyayangi persahabatan ini...
Tidak kira aku masih bernafas ataupun sudah tidak bernyawa lagi.


No comments:

Post a Comment